zaterdag 12 januari 2008

Hier is Carli



Ik ben Carli Exalto en ik ben (bijna, 13-02-1985) 23 jaar. Ik woon samen met Theo van Brakel, in Aalst. Ik heb 3 hele lieve katten (Senna, Sato en Scout) en een hele lieve rat (Mika) Ook heb ik een konijn (Nino)! Ooit hoop ik, (als we een stuk aan het huis hebben gebouwd) een hond aan te schaffen. Ja ja, ik ben een echte dieren liefhebber!! Verder heb ik 2 hele lieve tante zeggers (Stefan en Rene) waar ik echt dol op ben. Zelf kinderen krijgen is voor mijn een grote droom! Ik houd ontzettend veel van muziek, is voor mijn de nummer 1!! 28 maart ga ik naar een concert van haar. heb daar echt zin in! Voor de rest is mijn muziek smaak erg breed. Ook houd ik van cabaret, 13 mei gaan we naar Marc-Marie Huijbregts waar ik ook erg naar uit kijk! Nou nu weten jullie een heel klein beetje wat over mijn, geniet van de site en houdoe!!!!!

Geen opmerkingen: